Kisah Coronet 6 ekor

Asalamualaikum! Apa khabaq orang Malaysia?

Hari ni nak cerita mai kat hampa semua la.
Hari paling gembira untuk aku untuk tersekelian kali.

Amboihhhhh! bukan main syok lagi noh aku ni. Haha!😀

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║█║▌│

Bukan apa, semalam tanggal 14 Januari 2012 adalah detik bersejarah di mana,

║▌║▌║  Oh.. CORONET   █║▌│█│║

Semalam aku pertama kalinya mengusap, membelai, mengendong serta mencium breed guinea pig  yang sekian lama aku tunggu.Bukan seekor tapi enam ekor terus aku borong.

Memang tamak tahap kejam aku ni kan?

Aku beli dari seorang penjual yang memang sangat dikenali ramai oleh peminat- peminat Guinea Pig di Malaysia iaitu;

saudara Chawalit Lung Chum
FB nya- http://www.facebook.com/lungchum

Semua guinea pig yang dijualnya dijamin pure breed dan pedigree.

Alhamdulillah! rezeki saya dapat induk direct dari Bangkok,  Thailand.  

Tengok la gambar- gambar guinea pig saya. 2 dari 6 ekor ni akan dijual untuk peminat coronet. 

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

