Yes! This is My Dream!

Hi! Assalamualaikum!

Apa khabaq?

Alhamdulillah!  !


Alhamdulillah, berkat kesabaran saya. Ni la hasilnya, rezeki selalu ada. Alhamdulillah, dengan umur saya baru 17 tahun ni, saya rasa amat berbangga dengan pencapaian saya dalam bisnes guinea pig ini.

 

Tapi pencapaian saya ni bukan semata- mata hasil usaha saya seorang jer, ni semua berkat doa dan usaha kawan-kawan, family saya, breeder- breeder, owner petshop dan guinea pig saya sendiri.

Dan impian saya bukan nak meniaga beratus- ratus ekor,
saya cuma minat guinea pig dan suka bela banyak- banyak jer
saya pernah idam nak ada taman lepas tu ada guinea pig banyak- banyak
dan hari ni, saya dah rasa semua tu. :) 
Terima kasih kepada sesiapa yang bantu saya sampai tahap ni🙂

\Terima Kasih!/

Ni hadiah untuk semua

Tengoklah slide show bawah ni!

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

