Guinea Pig Baru Saya

Assalamualaikum.

Apa khabar?

 

 
Lama juga saya tak update wordpress ni. Hari ni terasa rajin sedikit nak update.
Tak banyak pun nak update.
Cuma nak update pasal koleksi guinea pig yang baru saya beli.
Import jauh- jauh semua ni. Takde la murah, Takde la mahal.
Semua ni sebab minat je.

Alhamdulillah, setakat ni hampir ke semua koleksi yang ada di Malaysia sudah saya kumpul.
Antara koleksi guinea pig saya ialah american, abysinian, sheltie, sheba mini yak, peruvian, coronet, texel, merino, american crested dan skinny.
Dan InsyaAllah beberapa lagi breed akan menyusul.
Untuk pengetahuan para pembaca, ini adalah koleksi peribadi saya.
Cuma breed sheltie sahaja yang saya jual.

Antara breed- breed baru sampai March

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

